Úkol šéfa.
Není to úplně moje silná stránka.
Ale učím se to. A rychle. Protože pokud si nepohnu, zůstaneme kdesi vzadu…
Rychle rozhodnout a nést za to zodpovědnost.
Dnes rozhoduji od rána.
✔ s hlavní účetní situaci, klient nedodal účetní závěrku předchozího roku. Navrhuji řešení a postup, Slušně, ale rázně.
✔ Převzetí nového klienta, kdo ho udělá. Navrhuji řešení, která kolegyně ho udělá, diskutuji se mzdovým a účetním oddělením.
✔ Právní kancelář hledá nájem, nejlépe blízko nás. Předávám kontakt.
✔ Porada – předávám dotazy – přiznání versus plné moci daňaře, a píšeme termíny dodání.
✔ Firemní akce – deleguji obratem.
✔ Zdanění cenných papírů, tak to si počtu. NE !! To budu delegovat a řeknou mi výsledek…
✔ Potřebuji personalistu na část úvazku.
Nejlépe je předat celou agendu jednotlivých oddělení a o to se snažím. Šéf nemá řešit provozní věci.
Jak to máte s rozhodováním Vy? Co vám nejvíce pomáhá?