Kdy je vhodné řešit svoje nástupnictví ve firmě

Kdy je vhodné řešit svoje nástupnictví ve firmě

Přišla jsem s klientem na toto téma.
Velmi mě těší, když si získáme důvěru a klient je spokojen s vedením účetnictví.
🙂
Věnujeme mu dost času a se mnou jako .. jak to říct, spolumajitelkou na stejné úrovni, si povídal o tom, kdy a jak to řešit.


Nejsem odborník, naslouchám, vyslovím názor z praxe a rozhodně doporučím probírat tyto věci s právníkem.
🙂
V tomto pohledu nejsme obyčejná účetní firma Brno, že spočítáme daně a jdeme dál. Tyto vysoce citlivé věci neprobírá majitel s každým.
Mě tato důvěra velmi těší i zavazuje.
Nastoluje se zde otázka ocenění firmy, nerozděleného zisku a tak dále.

Co doporučuji já - rozhodně to řešit a včas. Informovat se o možnostech a probrat v rámci vedení firmy další vizi.
Příkladů dobře zvoleného nástupnictví i zde zaznělo hodně.

🙂🙂
Jaké jsou Vaše zkušenosti?

Zanechte nám kontakt
Ozveme se vám do 24 hodin

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

Prosíme doplňte Vaše jméno a příjmení
Prosíme doplňte Vaši kontaktní e-mailovou adresu
Prosíme doplňte Vaše kontaktní telefonní číslo
Prosíme napište text zprávy.
Musíte souhlasit se zpracováním osobních údajů