Věnovat se víc svým lidem nebo svým klientům?
Toto jsem donedávna řešila.
😉
Jaký je Váš názor?
Strašně mě baví ta výkonná funkce. Vždyť jsem s ní začínala.
Miluju chodit ke klientům.
Ale v tomto případě firma končí mými možnostmi jednoho člověka.
Lépe je věnovat se svým lidem.
Se supervizor účetní máme porady i diskutujeme po telefonu.
Volá mi, když jede od klientů, co má v plánu, jak to jde.
Seniorní účetní. Volám si s nimi, probírám, co mají nejnáročnějšího.
Napsat směrnice klientovi, nechám ji mluvit, jak to plánuje udělat, řeknu kde máme vzor.... a za dopoledne je to napsané. Čeká co já na to. Je skvělá.
Druhá kolegyně, jde se jen poradit, nezasahuji jí do práce, vyřeší i ty složité věci sama.
😉
A moje úžasná hlavní účetní Dáša, mluvíme spolu několikrát týdně, a její klienti jsou spokojení.
Už nevolám klientům, jsem zde hlavně pro moje kolegy a kolegyně. A ony jsou zde pro klienty.
Než jsem to dopsala, moje supervizor účetní zasílá zápis z kontrolní porady u klienta.
A s údivem zjišťuji, nepíše to ona, ona to také delegovala na člověka v té firmě.
Věnujme se svými lidem a oni se budou se stejnou péčí věnovat našim klientům.
Rozvíjíme a pracujeme na JK EDIT, s.r.o. a jsme zde pro Vás.
🤍
Foto Brno Moravské náměstí, po cestě od klienta.
účetní firma Brno