Víte, jak vypadá dobře vyřešené oddělení financí ve střední firmě?
Můj klient mi to předvedl a já musím říct, že to je ideální a doporučuji to.
Tady to je:
Bavíme se o firmě s obratem 200-500 mil. Kč.
Mají tyto pozice:
🔸pozice finanční ředitel
🔸pozice auditor, daňový poradce
🔸pozice hlavní účetní
🔸pozice provozní účetní
🔸pozice fakturace, víc lidí
🔸pozice mzdová účetní
🔸pozice personalista
🔸pozice back office
Na všech těchto pozicích mají zkušené kolegy.
U některých na částečný úvazek, to ale není podstatné.
Dovedete si představit, když jedna z těch pozic vypadne a je potřeba ji obsadit?
Není to problém, protože ostatní funguje a vymění člověka za člověka.
Co se ale stane, když je na jedné pozici například hlavní účetní nabaleno i mzdová účetní i finanční ředitel?
Pokud musí skončit, je to pro firmu katastrofa.
Ze zkušenosti s desítkami středních firem je za mě toto ideální model vedení ekonomiky firmy.
Jakou máte zkušenost Vy?
účetní kancelář