Práce na firmě vs ve firmě

Práce na firmě vs ve firmě

Zvyknout si na to, že pracuji na firmě, ne ve firmě, netrvá měsíc, ani půl roku.
Minimálně rok až dva.

Vím, že nestíhám.
Jsem jednatelka.
Dělám obchod, a moc mě baví.
A také spoustu dalších věcí.
Musím delegovat.
Deleguji. Ale jen něco, nejde to všechno.
Potřebuji se rozdvojit. to logicky nejde.


Co budu dělat?
Potřebuji někoho jako já.

A to je vážení přátelé ten okamžik, kdy si to nechceme přiznat. Mám hledat svoji kopii? manažera, ředitele? Ale já to dělám nejlíp. co když bude někdo lepší jak já?
Nemožné. Zpět. Nebudu nikoho hledat. Zaberu víc. Nikoho nepotřebuji.
Za pár měsíců se to opakuje.

Přece jenom, kdyby byl manažer, udělá tohle a tohle. Udělám si seznam a vidím, že když většinu práce deleguji, půjde firma víc dopředu.
Takže musím najít někoho stejně dobrého. Ne lepšího!
Musí být empatický, schopný, týmový, houževnatý, pozitivní, a musíme si sednout. Nechci žádného machra.

A hledám ho.
V této chvíli již pracujeme na firmě, ne ve firmě.
Připustím, že ego jde stranou a jsou lidé zkušenější, kteří mohou převzít část otěží. Těším se na provozní manažerku, kterou hledám již půl roku a snad brzy bude nová.

Tento přerod trvá minimálně rok. Někdo to nepřekoná vůbec a je v provozu ve své firmě do 80 let. I takové majitele vidím ve firmách. To už vím, že není dobře.

Vybudování středního managementu je velmi důležitý úkol vedení firmy.
JK EDIT má před sebou dobrou budoucnost.

účetní kancelář

Zanechte nám kontakt
Ozveme se vám do 24 hodin

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

Prosíme doplňte Vaše jméno a příjmení
Prosíme doplňte Vaši kontaktní e-mailovou adresu
Prosíme doplňte Vaše kontaktní telefonní číslo
Prosíme napište text zprávy.
Musíte souhlasit se zpracováním osobních údajů