Do úspěšné daňové a účetní kanceláře v centru Brna hledáme kolegy/ kolegyně na pozici Mzdová účetní.
Co se Vám u nás bude líbit?
- Zázemí úspěšné účetní firmy.
- Motivující finanční ohodnocení.
- Velmi přátelský tým.
- 3 sick days.
- Stravenkový paušál.
- Vzdělávání v oboru.
- Možnost Home office.
- Neřešíme, od kdy do kdy se pracuje, ale zda je vše řádně a včas hotové.
- Můžete pracovat, kdy se Vám to hodí.
- Většinu týdne pracujeme z domova, ale min 1 týdně se společně potkáme v kanceláři.
- Komu home office nevyhovuje, jsou mu samozřejmě k dispozici naše kanceláře.
Jste člověk, který:
- Má pro klientský přístup a komunikaci se zákazníky vnímá jako přirozenou součást své práce.
- Má pozitivní a proaktivní přístup k práci i k životu.
- Má systematický přístup a je pečlivý.
- Bez potíží se naučí účtovat v různých účetních SW.
- Velkou výhodou je znalost SW Pohoda a Money, případně dalších účetních softwarů.
Co bude náplní Vaší práce?
- Zpracování a vedení komplexní mzdové agendy.
- Zpracovávání ELDP, archivování dokladů, evidence a aktualizace mzdových listů.
- Komunikování a příprava dokumentů, výkazů pro sociální pojišťovnu, zdravotní pojišťovny, DDP.
- Sledování legislativních změn, jejich aplikace pro potřeby společnosti.
- Připravování měsíčních mzdových uzávěrek a reportů.
- Zpracovávání a kontrola docházky.
- Evidování a zpracovávání srážek ze mzdy.
Pokud si myslíte, že by vás práce u nás bavila, pošlete CV a pár slov o sobě (co umíte, co vás baví, co máte rádi). Jakmile si to přečteme, hned se vám ozveme.
V případě, že Vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na: