Je to pár let, co jste založili firmu. Budujete, postupně rostete a najednou je vás deset, práce se hromadí a vy si uvědomujete, že ne všechno, co děláte, vám jde na 100 %? Být majitel, obchodník, personalista, sekretářka a kdo ví, co všechno v jedné osobě je velmi náročné...
Ve dvou se to lépe podniká
Možná si pohráváte s myšlenkou, že byste si našli společníka, spolumajitele firmy. Proč? Protože cítíte, že už na to všechno rozhodování nechcete být sami. Nebo že vám to krapet přerůstá přes hlavu. Jenže jakmile to řeknete nahlas, reakce okolí na sebe nenechají dlouho čekat.
„Proboha proč? To je úplné šílenství!“
„Co když je to podvodník? Vytuneluje firmu a tobě zůstanou akorát oči pro pláč…“
A navíc je tu pořád ten vnitřní hlásek, který říká: „Já jsem si to vybudoval/a, já si přece poradím.“
Na druhou stranu – všichni dobře víme, že firma roste i padá na tom, jak je její majitel odvážný a schopný se posouvat (investovat do obchodu/marketingu/nových, chytřejších lidí…)
Ať už uvažujete o tom, že si najdete společníka, nebo již máte obchodního partnera vyhlédnutého, jedno je jisté: netušíte, co vás čeká.
Proto se připojte k našemu webináři a poslechněte si inspirující příběh dvou společníků, kteří se rozhodli jít do společnictví hezky 50 na 50.
Je rozdělení 50:50 geniální tah, nebo recept na katastrofu?
Nečekejte přednášku o technické a právní stránce věci. To, jestli přijmout společníka do zavedené firmy, je totiž často mnohem víc otázkou emocí a vlastního ega než rozumu. Přesně proto během živého přenosu vyzpovídáme oba společníky – Jiřího Jemelku i Julii Kamanovou, kteří měli dost odvahy, aby na tu cestu plnou neznámých vykročili společně.
Vstup do podnikání s partnerem může být jako manželství – spousta kompromisů, ale také neocenitelné podpory.
Poučte se z chyb ostatních a prozkoumejte spolu s námi tajemství fungujícího společnictví ve firmě
- Proč se rozhodli jít cestou 50:50?
- S čím se po cestě ke společnictví potýkali?
- Co jim to přineslo a co je to stálo?
- Jak dlouho celý proces trvá?
- Jak to probíhalo?
- Jaká jsou úskalí společnictví? A co když jeden s něčím nesouhlasí?
- Je lepší společník nebo interim?
- A udělali by to znovu?
Během webináře bude na chatu odpovídat na vaše dotazy Markéta Tesařová, tak se nebojte zeptat.
Není na co čekat, hurá do akce!
Kdy?
Kdykoliv. Záznam webináře najdete na youtube.
S kým?
Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k lepším výsledkům.
- V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 76 firem.
- Jejich úspěšnost je přes 80 %.
- Za 15 let působení za sebou mají více než 350 spokojených zákazníků.
Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. :-)
Julie Kamanová
Julie Kamanová, spolumajitelka účetní firmy JK EDIT, je vždy pozitivně naladěná, nic ji nenaštve a nikdy se nevzdává. Má ráda lidi a ráda se s nimi potkává. Každá nová firma je pro ni příjemná dávka adrenalinu. A přesně proto dělají interim účetnictví.
Má ráda systém, vede tým účetních, a vybírá si podobně laděné kolegy. A ráda vás seznámí se svými pocity, než se rozhodla přibrat společníka.
„Ve volném čase ráda organizuji společenské akce. Kdybych nepotřebovala peníze, organizovala by zájezdy pro lidi bez přátel, nebo partnera, kde by mohli potkat nové lidi.“
Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.
Co potřebujete?
Vůbec nic, jen váš čas a funkční internetové připojení.