Co je pro vás známkou loajality Vašich zaměstnanců nebo kolegů?
Definice říká, že loajalita znamená věrnost, praktickou ochotu jednotlivce či skupiny osob dodržovat závazky vůči osobě nadřízené, vůči organizaci, instituci nebo i přesvědčení.
Kategorie blogu:
Články Julie Kamanové Ekonomická témata
Co je pro vás známkou loajality Vašich zaměstnanců nebo kolegů?
Definice říká, že loajalita znamená věrnost, praktickou ochotu jednotlivce či skupiny osob dodržovat závazky vůči osobě nadřízené, vůči organizaci, instituci nebo i přesvědčení.
Snesete ji? Jako šéf i jako kolega?
Přijmout kritiku či jiný názor nás nečiní slabšími, ale nastavuje nám zrcadlo a posunuje nás vpřed.
Činí nás psychicky odolnými a lepšími.
Kdo se zúčastní malého kvízu?
Co děláte, když Vás vytočí víc jak tři klienti za den?
Tedy ne Vás, ale Vaše zaměstnance. Klienti se ptají ne moc moudře na to, co už vědí, dávají připomínky ke smlouvě, které jsou nesmyslné, klient nedodal, co měl a vymlouvá se.
No a jak reaguje šéf, tak se pak chová celá firma.
V lese, bez lidí a telefonů.
Někdo jde na kávu s kamarádkou, někdo sportuje, někdo muziku, někdo všechno.
Já mám ráda tohle.
”Pane majiteli, kdybyste měl pocit, že po Vás pořád něco chceme, tak ten pocit máte oprávněně. Nás jako účetní firmu máte nyní nato, abychom Vám udělali pořádek v účetnictví.
Projdeme vše, co s účetnictvím souvisí. Nájemní smlouvy, leasingy, vykazování cestovních příkazů, systém vystavování faktur, všechno. A náklady samozřejmě.“
Úkol šéfa.
Není to úplně moje silná stránka.
Ale učím se to. A rychle. Protože pokud si nepohnu, zůstaneme kdesi vzadu…
Rychle rozhodnout a nést za to zodpovědnost.
Co jsem se přiučila při podání vysvětlení na policii za klienta.
aneb.. nikdy si nestěžuj a z každé situace vytěž zkušenosti.
Je rozdíl napsat, to byla smůla na klienta, a teď mě stojí další čas a peníze. A je rozdíl napsat, beru to jako velmi poučné školení.