Loajalita

Loajalita

Co je pro vás známkou loajality Vašich zaměstnanců nebo kolegů?

Definice říká, že loajalita znamená věrnost, praktickou ochotu jednotlivce či skupiny osob dodržovat závazky vůči osobě nadřízené, vůči organizaci, instituci nebo i přesvědčení.

Konstruktivní kritika

Konstruktivní kritika

Snesete ji? Jako šéf i jako kolega?

Přijmout kritiku či jiný názor nás nečiní slabšími, ale nastavuje nám zrcadlo a posunuje nás vpřed.

Činí nás psychicky odolnými a lepšími.

Malý kvíz

Malý kvíz

Kdo se zúčastní malého kvízu?

Co děláte, když Vás vytočí víc jak tři klienti za den?

Tedy ne Vás, ale Vaše zaměstnance. Klienti se ptají ne moc moudře na to, co už vědí, dávají připomínky ke smlouvě, které jsou nesmyslné, klient nedodal, co měl a vymlouvá se.
No a jak reaguje šéf, tak se pak chová celá firma.

Ten klid, když nemáte nikoho na dosah a třídíte si myšlenky

Ten klid, když nemáte nikoho na dosah a třídíte si myšlenky

V lese, bez lidí a telefonů.
Někdo jde na kávu s kamarádkou, někdo sportuje, někdo muziku, někdo všechno.

Já mám ráda tohle.

Usmívám se do telefonu

Usmívám se do telefonu

”Pane majiteli, kdybyste měl pocit, že po Vás pořád něco chceme, tak ten pocit máte oprávněně. Nás jako účetní firmu máte nyní nato, abychom Vám udělali pořádek v účetnictví.
Projdeme vše, co s účetnictvím souvisí. Nájemní smlouvy, leasingy, vykazování cestovních příkazů, systém vystavování faktur, všechno. A náklady samozřejmě.“

Výlet do sebereflexe šéfa

Výlet do sebereflexe šéfa

Jste autoritou ve firmě?
Jak si ji budujete?
A jak se pozná, kdo je autoritou?

Rozhodování

Rozhodování

Úkol šéfa.
Není to úplně moje silná stránka.
Ale učím se to. A rychle. Protože pokud si nepohnu, zůstaneme kdesi vzadu…

Rychle rozhodnout a nést za to zodpovědnost.

Pracovní psychologický posudek, na co se hodí?

Pracovní psychologický posudek, na co se hodí?

Jak jsem to mohla dělat tak blbě?
Jak jsem to mohla dělat jen intuicí?

Nikdy si nestěžuj

Nikdy si nestěžuj

Co jsem se přiučila při podání vysvětlení na policii za klienta.
aneb.. nikdy si nestěžuj a z každé situace vytěž zkušenosti.

Je rozdíl napsat, to byla smůla na klienta, a teď mě stojí další čas a peníze. A je rozdíl napsat, beru to jako velmi poučné školení.

Měsíční hodnocení zaměstnanců

Měsíční hodnocení zaměstnanců

Děláte?

Pokud toto ve firmě chybí, nebo je hodnocení jen jednou za rok, mají zaměstnanci pocit, že o ně nikdo nemá zájem, manažeři tím pádem neví ani neřeší jejich podněty a požadavky. Zaměstnanci jsou rozmrzelí.

Zanechte nám kontakt
Ozveme se vám do 24 hodin

Pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.

Prosíme doplňte Vaše jméno a příjmení
Prosíme doplňte Vaši kontaktní e-mailovou adresu
Prosíme doplňte Vaše kontaktní telefonní číslo
Prosíme napište text zprávy.
Musíte souhlasit se zpracováním osobních údajů